wtorek, 29 lipca 2014

Liebster Award

Gorąco dziękuję Jess za nominację, bardzo mi miło :). 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

PYTANIA:

1.     Kto jest Twoim idolem? Dlaczego?

Generalnie rzecz biorąc, nie mam idola. Jestem indywidualistką, czerpię inspirację z innych ludzi, to oczywiste, jednak nie upodabniam się do nikogo, ani nie staram się w ten sam sposób zachowywać. Jednakże mogę śmiało powiedzieć, że jednym z moich mędrców i osób, na które się wzoruje jest mój brat. 

2.     Jaki byłby Twój patronus?

Z pewnością puma. 

3.     Ulubiona zabawka w dzieciństwie?

Pluszowy miś od mojego taty. Do dzisiaj zajmuje godne miejsce obok mnie w łóżku.

4.     Gdyby nie dramione to o jakiej parze mogłabyś pisać?

Ciężkie pytanie, ponieważ mam dużo ulubionych par. Z pewnością Ginny i Blaise, Harry i Ginny, Fred i Hermiona, Hermiona i Harry. Myślę, że to są moje granice :). 

5.     Ulubiony film i dlaczego?

Mam mnóstwo ulubionych filmów, do których wracam niejednokrotnie. Oczywiście od dzieciństwa jestem zakochana w "Król Lew" i "Shrek", ale tylko pierwsza część. "Harry Potter" ponieważ to była moja pierwsza saga, którą przeczytałam zanim obejrzałam pierwszą część. Oczywiście i to i to podbiło moje serce i uważam, że J.K Rowling jest jedną z najwspanialszych pisarek na świecie, a już z pewnością oddaję wielkie pokłony jej wyobraźni. "Igrzyska Śmierci" za pomysł i realizację 3/4 tego, co jest w książce. "To tylko seks" - nie wiem ile razy oglądałam już ten film, ale gdy mam zły humor, albo humorki puszczam to i napawam się świetną grą Kunis i Timberlake'a :) Dla mnie jest to film, na każdy dzień! "Szybcy i wściekli" wszystkie części i w zasadzie jest to film, na którym dorastałam. Mam dwóch starszych braci i to z nimi właśnie go oglądałam. Kocham szybką jazdę i samochody dzięki częściom Fast. :) "Nietykalni" bo to była jedna z tych komedii na której śmiałam się i płakałam na raz przez cały film. "Nigdy w życiu" bo zawsze oglądam go z mamą i zawsze tak samo się śmiejemy. Poza tym jest tam dom z bali, który sama chciałabym w przyszłości mieć. "Nad życie" bo naprawdę płakałam i uwielbiałam Agatę Mróz. I oczywiście trailer "50 twarzy Greya".
Hm... pewnie mogłabym wymieniać tak jeszcze godzinami, dlatego podam jedynie tytuły, dlatego że bardzo je lubię. "Krzyk"; "Shutter Widmo"; "Kiedy dzwoni nieznajomy"; "Paranormal Activity"; "Step up"; "Street Dance"; "Riddick"; "I że cię nie opuszczę"; "Dear John"; "Jump Street"; "Kod da Vinci"; "Świat w płomieniach"; "Trzy metry nad niebem" i wiele, wiele innych :) .

6.     Z jakim bohaterem książkowym się utożsamiasz?

Nie potrafię utożsamić się z żadnym bohaterem, zawsze któryś się czymś ode mnie różni. 

7.     Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?

To, że mogę puścić wodze wyobraźni i pokazać ludziom, że jest na świecie ktoś tak bardzo pokręcony, żeby tworzyć tak dziwne rzeczy, jak ja. 

8.     Co sprawia Ci największe trudności?

Poranne pobudki.

9. Czy jest coś co zmieniłabyś w swoim życiu? Jeśli tak, to co?

Inny profil w liceum, bo teraz pewnie starałabym się dostać na Medycynę, albo na biochemię, a tymczasem jestem na kierunku Prawo :).

10. Najfajniejszy prezent jaki dostałaś na urodziny?

Samochód od moich kochanych braci, zegarek od chłopaka i miesięczny kurs angielskiego w Londynie od moich rodziców. - To na osiemnastkę. 

11. Ideał chłopaka? <3

Wysoki brunet, dobrze zbudowany, brązowe oczy i kwadratowa z pięknym uśmiechem. Innymi słowy, mój M. <3


 MOJE PYTANIA: 

1. Ulubiony aktor?
2. Ulubiona książka?
3. Najlepszy moment w życiu?
4. Motto życiowe?
5. Jakie szaleństwo chciałabyś doświadczyć kiedyś w życiu (lub jakie doświadczyłaś?)
6. Dlaczego akurat piszesz bloga?
7. Kraj, który chciałabyś zwiedzić?
8. Bohater książkowy, w którym jesteś zakochana?
9. Co chciałabyś robić w przyszłości?
10. Co Cię najbardziej denerwuje?

NOMINUJĘ:


12 komentarzy:

  1. Hej, kochana.:)
    Ja w zasadzie nie bawię się w tego typu nominację, ale odpowiem na pytania.:) I dziękuję bardzo, że o mnie pomyślałaś.:)
    1. Bezkonkurencyjnie Joseph Morgan.
    2. Cała Trylogia Czasu i Trylogia Pięćdziesiąt odcieni. Nie mam swojego faworyta, do tych najczęściej wracam.
    3. Skok na bungee. Ta wolność i niezależność, adrenalina. Nie do opisania *.*
    4. Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.
    5. Hm, szaleństwo... Nie wiem, czy to szaleństwo, ale chciałabym wziąć udział w nielegalnych wyścigach samochodowych.:D
    6.Jest to moja odskocznia od rzeczywistości, odejście od normalnych, sztywnych reguł, jakimi cechuje się życie. Pisanie daje wolność i niezależność - w końcu tylko ode mnie zależy co się wydarzy.:)
    7. Hiszpania, Peru.
    8.Cholera, nie zakochałam się w jednym. Jestem zakochana w : Christianie Greyu, Draco Malfoy, Gideonie de Villers, Alexie z Delirium, Patchu z Szeptem, panu Darcym, Deanie Holderze.
    9. Nie koncentruję się za bardzo na przyszłości, bo dla mnie liczy się tu i teraz. Co chciałabym robić? Na pewno pomagać innym, wydać książkę może.:)
    10. Ludzka zawiść i mówienie będzie dobrze. Składanie obietnic bez przykrycia, kłamstwa, mecze piłki nożnej reprezentacji Polski, moje młodsze rodzeństwo.:D

    To chyba wszystko.:)) Dziękuję bardzo za nominację.:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że odpowiedziałaś na pytania! :)
      Jak czytam Twoje odpowiedzi to, aż mi się uśmiech pojawia ponieważ mamy dużo wspólnych pragnień :D.
      pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Ooo.:) Które na przykład?:)

      Usuń
    3. skok na bungee, nielegalne wyścigi samochodowe, Hiszpania(byłam, ale chętnie wrócę) i Christian Grey :D.

      Usuń
    4. Christian ... mrr.:) Też wybierasz się do kina? I czy tylko ja uważam, że ci aktorzy, to nie są moje książkowe wyobrażenia.. No dobra, ten Jamie mi pasuje w niektórych ujęciach na zwiastunie, ale ta.. Dakota? to w ogóle.

      Usuń
    5. Wybaczcie, kochane, że się wtrącę, ale podpiszę się obiema rękoma pod tym, co napisała La Tua Cantante - aktorzy nie tak mieli wyglądać! Christiana powinien grać Matt Bomer, a Anastasię Alexis Bledel. Bardzo żałuję, że nie udało się ich nakłonić, ale mimo wszystko również z niecierpliwością czekam na film. :)

      Usuń
    6. Zgadzam się stuprocentowo i bezwarunkowo. Crucio trafiłaś w moje ideały do tego filmu. Wybrani aktorzy są po prostu... do kitu. Filmowy Christian ma za ciemne włosy i oczy i kompletnie nie pasuje do tej roli, a Anastasia wygląda tak hm... nie umiem tego nawet opisać.
      Ale nie zmienia to faktu, że również nie mogę się doczekać premiery i odliczam do niej, czytając już po raz trzeci całą trylogię :D.

      Usuń
    7. Ja juz nie zlicze tego, ile razy przeczytalam ta trylogie. Dakota nie pasuje, ale z tych aktorow ktorzy byli brani pod uwage to i tak nie jest zle. Dobrze by bylo gdyby Matt sie zgodzil *.*

      Usuń
  2. Kochana Zou, dziękuję, że o mnie pomyślałaś! Niestety ja nie biorę udziału w nominacjach, choć muszę przyznać, że bardzo mi miło, że akurat ja znalazłam się wśród Twoich typów.. A na Twoje pytania z chęcią odpowiem, lubię "Złote myśli" :D.

    1. Ulubiony aktor?
    Ulubionego aktora samego w sobie to chyba nie mam, ale np. uwielbiam Iana Somerhalder'a w Pamiętnikach Wampirów (choć jestem kilka sezonów do tyłu) i Normana Reedus'a w The Walking Dead. Lubię oglądać też Morgana Freemana, Johnego Deppa, czy Ryana Goslinga.
    2. Ulubiona książka?
    O matko, serio? Chyba nie potrafiłabym wybrać z tylu książek, które udało mi się przeczytać, bo muszę przyznać, że swojego czasu byłam OGROMNYM molem książkowym.
    3. Najlepszy moment w życiu?
    Przypuszczam, że jeszcze wiele takich przede mną. Czy potrafię wybrać jeden spośród wszystkich wśród minionych lat? Kolejny raz muszę odpowiedzieć nie. Są takie okresy, lata, w których życie samo wybiera te najlepsze momenty.. Jakby się tak nad tym dłużej zastanowić, to mogłabym powiedzieć, że kilka lat temu moim najlepszym momentem w życiu było to, jak pojechałam z przyjaciółmi na biwak. Gitara, ognisko, bijące od nas szczęście, beztroska. Innym razem, były to moje 18 urodziny, gdy dostałam od bliskich mi ludzi bardzo osobiste prezenty w postaci prezentacji, zdjęć itd. Rok osiemnastek sam w sobie był cudowny.

    Trzeba przyznać, że wiele do szczęścia nie potrzebuję :P.
    4. Motto życiowe?
    Jest wiele słów, które uważam za godne uwagi, ale ostatnimi czasy często jestem zdania, że "jeśli masz miękkie serce, musisz mieć twardą dupę", niestety jakoś nie umiem się do tego dostosować.
    5. Jakie szaleństwo chciałabyś doświadczyć kiedyś w życiu (lub jakie doświadczyłaś?)
    Sylwester 2011 w moim domu był istnym szaleństwem. Do tej pory nie wiem ilu ludzi u mnie było i skąd się u mnie brali. Najgorszy moment z tego dnia:
    -Cześć jest Daniel. Dwa miesiące temu wyszedłem.
    WTF?
    6. Dlaczego akurat piszesz bloga?
    Od kiedy odkryłam Dramione, zawsze chciałam to zrobić. Niestety, brakuje mi wiary w samą siebie i wytrwałości, dlatego aktualnego bloga traktuję jak wyzwanie i możliwość do poprawienia swoich błędów, nauczenia się czegoś. Dlaczego piszę? Zawsze podziwiałam ludzi, którzy swoim słowem potrafią wzruszyć, rozbawić czy zasmucić, więc sama postanowiłam dać sobie szansę, by spróbować wywołać u ludzi jakieś emocje, a może się uda?:)
    7. Kraj, który chciałabyś zwiedzić?
    Gdybym miała możliwości chciałabym zwiedzić cały świat. Jest tyle miejsc do odkrycia! Nawet w samej Polsce!:)
    8. Bohater książkowy, w którym jesteś zakochana?
    Kolejny raz nie potrafię się określić.

    9. Co chciałabyś robić w przyszłości?
    Być szczęśliwą.
    10. Co Cię najbardziej denerwuje?
    Ludzie, którzy uważają, że "zjedli" wszystkie rozumy, komary, często ja sama, moja rodzina, niewiedza, ludzie. Denerwuje mnie też to, że często nie wiem czego chce :D, w szczególności w kobiece dni! Itd…

    Ale się rozpisałam. o.O Zadajesz trudne pytania, Zou! :D
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko dziękuję za odpowiedzi, są takie prawdziwe i życiowe! :*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i co ja mam teraz zrobić.. hm na libster nie odpowiadam i już kilka krotnie odmówiłam. Jako że mam chwilę to pozostawię tutaj odpowiedzi na pytania. Dziękuję bardzo za nominację ;)) Wybacz, że nie pociągnę tego dalej, ale no cóż jakoś z założenia nie odpowiadam.

    1. Russell Crowe
    2. Ciężko mi wybrać jedną, zdecydowanie saga Potter ;) poza tym wiele innych, bardzo lubię Wiedźmina Sapkowskiego jak i np. sagę krwawych ( I cześć córka krwawych) Ann Bishop.
    3. Nie wiem, poważnie ciężko mi jakiś jednoznaczny wybrać. Pomyślałam o dostaniu się na studia, ale chyba nie to, początek związku chyba też nie(bywało burzliwie). Jednego nie mam ;P Wiele dobrych, na najlepszy czekam ;)
    4. Kiedyś to było po prostu się nie poddawać. Dzisiaj chyba pozostawanie przy swoich przekonaniach, chociaż i to nie zawsze mi wychodzi perfekcyjnie.
    5. Zdecydowanie chciałabym skoczyć z spadochronem. A inne cóż przeważnie głupie pomysły realizuję ;p
    6. Tak na prawdę w blogowym świecie istnieję mniej więcej od podstawówki, to już szmat czasu. Nie zawsze pisałam zaczynałam od jakieś tam galerii celebrytów. Pod różnymi nazwami byłam autorką, czytelniczkom i jakoś zawsze wracam. Piszę bo tego potrzebuję. Zaczęłam z myślą Dramione jest co raz mniej, poczytam inne, napiszę własne - fajnie by było. Teraz ciężko odejść od pisania. Czasem mam długie przerwy, ale jak potrzebuję to wracam. Często ukrywam własne myśli pod opowiadaniami o to mi dużo daje ;)
    7. Japonia - za wyjątkowość wszystkiego.
    8. Wielu ich, szczególnym jest Usui Takumi to akurat z anime, ale podciągnijmy jako faceci, którzy nie istnieją :P Książkowy - Grey, Malfoy(ten z dramione)
    9. Pracować w zawodzie i być zadowoloną z swojego życia.
    10. bezsilność

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Syntia ;) ;*

    OdpowiedzUsuń